Meddelande
Du befinner dig just nu på en äldre version av Pluggakuten, gamla.pluggakuten.se. Nya Pluggakuten lanserades den 6 februari 2017 och du finner forumet på www.pluggakuten.se.
På gamla.pluggakuten.se kan du fortfarande läsa frågorna och svaren som ställts, men du kan inte skapa ett nytt konto eller nya trådar. Nya frågor och nytt konto skapar du på det nya forumet, välkommen dit!
På gamla.pluggakuten.se kan du fortfarande läsa frågorna och svaren som ställts, men du kan inte skapa ett nytt konto eller nya trådar. Nya frågor och nytt konto skapar du på det nya forumet, välkommen dit!
Avsluta en analys
- GH
- Medlem
- Registrerad: 2016-04-20
Avsluta en analys
Hej!
Jag skriver en analys, men är dock osäker på hur jag borde avsluta den. Så några exempel på olika sätt och idéer angående olika sätt man kan göra sin avslutning i en analys skulle sitta fint. Tack!
- Sonny Crockett
- Medlem
- Registrerad: 2015-08-08
Re: Avsluta en analys
Hej!
Det du kan göra är att sammanfatta din analys genom att med andra ord kortfattat beskriva de punkter du avhandlat. Därefter kan du välja att avsluta med din tes som genomsyrar den resterande delen av din analys.
Mvh,
Sonny Crockett
Senast redigerat av Sonny Crockett (2016-10-12 16:48)
" People never change, they only get old "
- Aya2002
- Medlem
- Registrerad: 2016-11-13
Re: Avsluta en analys
Dra en slutsats
Hej! Jag heter Aya Omar och är 14 år gammal. Hjälper till med allt från matematik, NO, SO, Svenska och Engelska.
Kontakta mig på PM om du undrar något.
Besök gärna min webbsida: http://www.aya.alnayme.com