Meddelande
Du befinner dig just nu på en äldre version av Pluggakuten, gamla.pluggakuten.se. Nya Pluggakuten lanserades den 6 februari 2017 och du finner forumet på www.pluggakuten.se.
På gamla.pluggakuten.se kan du fortfarande läsa frågorna och svaren som ställts, men du kan inte skapa ett nytt konto eller nya trådar. Nya frågor och nytt konto skapar du på det nya forumet, välkommen dit!
På gamla.pluggakuten.se kan du fortfarande läsa frågorna och svaren som ställts, men du kan inte skapa ett nytt konto eller nya trådar. Nya frågor och nytt konto skapar du på det nya forumet, välkommen dit!
[MA 1/C] Uppgifter inom "Algebra och Geometri"
- barcode
- Medlem
- Registrerad: 2016-10-10
[MA 1/C] Uppgifter inom "Algebra och Geometri"
Hej
Jag går i 1an läser Ma1C. Tycker matematik är roligt och jag tycker matteboken (Matematik 5000) är lätt. Men på prov som kommer tycker jag A nivå frågorna inte är likt dom i boken som är på den svåraste nivån.
Min fråga är till er om ni har tal/prov som ni har gjort eller fått på A nivå inom området "Algebra och Geometri". För en som går i 1an och läster Ma1c.
All hjälp skulle uppskattas.
- Smaragdalena
- Medlem
- Registrerad: 2012-02-02
Re: [MA 1/C] Uppgifter inom "Algebra och Geometri"
Har du letat efter gamla nationella prov? De flesta proven är sekretessbelagda, men det finns några på nätet.
- barcode
- Medlem
- Registrerad: 2016-10-10
Re: [MA 1/C] Uppgifter inom "Algebra och Geometri"
Ja dom har jag gjort