Meddelande
Du befinner dig just nu på en äldre version av Pluggakuten, gamla.pluggakuten.se. Nya Pluggakuten lanserades den 6 februari 2017 och du finner forumet på www.pluggakuten.se.
På gamla.pluggakuten.se kan du fortfarande läsa frågorna och svaren som ställts, men du kan inte skapa ett nytt konto eller nya trådar. Nya frågor och nytt konto skapar du på det nya forumet, välkommen dit!
På gamla.pluggakuten.se kan du fortfarande läsa frågorna och svaren som ställts, men du kan inte skapa ett nytt konto eller nya trådar. Nya frågor och nytt konto skapar du på det nya forumet, välkommen dit!
Goa högtalare?
- Faabz
- Medlem
- Registrerad: 2013-07-12
Goa högtalare?
Hej, behöver hjälp med att hitta goa högtalare för hemma fester etc. Har inte någon kunskap om detta så jag kan ingenting om högtalare. Helst skall dem också ligga under 2000 kronor
Vet någon?
Jag har inga drömmar, endast mål.
- ekkejolle
- Medlem
- Registrerad: 2016-07-11
Re: Goa högtalare?
Tycker du ska köra på något paket liknande detta "Artsound TUTTO2.1 Black" från ljudia lite över 2000 men bra ljud med en aktiv bas, och små högtalare som inte tar upp förtrycket plats. Fick inte skriva in länken för att jag är ny användare.
Att lära sig är att upptäcka att något är möjligt.