Meddelande
På gamla.pluggakuten.se kan du fortfarande läsa frågorna och svaren som ställts, men du kan inte skapa ett nytt konto eller nya trådar. Nya frågor och nytt konto skapar du på det nya forumet, välkommen dit!
Jailbreak
- Qetsiyah
- Medlem
- Registrerad: 2014-11-06
Jailbreak
Jo hejssvejs allihop!
Följande text kommer vara flummig och för dem oinsatta helt oförståelig
Jag har en iphone jag vill jailbreaka, den är på ios 9.2.1.
Jo, jag hörde att ios 10 kommer släppas till hösten. Jag tänker att om Pangu/taiG har släppt ett jailbreak till ios 9.2.1 (=även till alla ios-versioner senare än 9.2.1 men tidigare än 10) tills dess så kommer ios 10 patcha det jailbreaket. Då jag för närvarande har 9.2.1 och möjligheten att uppdatera till ios 9.3.2 så vill jag det, för jag vill hellre ha en jailbreakad 9.2.1 än en jailbreakad 9.3.2 (för att högre ios-version oftast=bättre). Detta eftersom om jag stannar kvar på 9.2.1 tills ios 10 har kommit ut så kommer jag inte längre ha möjligeten att uppdatera till 9.3.2, utan va tvungen att uppdatera till ios 10 (som antagligen inte kommer kunna jailbreakas, det är ett problem). Det ger mig ett scenario där jag antingen ska ha ios 10 (ojailbreakad), eller ios 9.2.1 (jailbreakad)
Vad ska jag göra?
Senast redigerat av Qetsiyah (2016-06-18 08:42)
Åk 9. Kan svara på de allra flesta NO-frågorna för nior

- Peano
- Medlem
- Registrerad: 2015-09-16
Re: Jailbreak
Kör på iOS 10 ojailbreakad i höst. Det kommer det vara värt.
Man lär sig av sina misstag. Det gäller att göra så många som möjligt.
- PluggaSmart
- Medlem
- Registrerad: 2015-01-10
Håller med Peano, choose IOS 10!
It’s okey to not know, but it’s not okey to not try!
- Qetsiyah
- Medlem
- Registrerad: 2014-11-06
Jag missade att skriva detta: jag vill undvika ios 10 så långt det är möjligt, för jag hatar den.
PS: hehe
Senast redigerat av Qetsiyah (2016-06-19 16:49)
Åk 9. Kan svara på de allra flesta NO-frågorna för nior