Meddelande

Du befinner dig just nu på en äldre version av Pluggakuten, gamla.pluggakuten.se. Nya Pluggakuten lanserades den 6 februari 2017 och du finner forumet på www.pluggakuten.se.

På gamla.pluggakuten.se kan du fortfarande läsa frågorna och svaren som ställts, men du kan inte skapa ett nytt konto eller nya trådar. Nya frågor och nytt konto skapar du på det nya forumet, välkommen dit!
  • Forum
  •  » Grundskolan
  •  » Hur mycket pluggar ni per dag? Hur många meritpoäng!

Hur mycket pluggar ni per dag? Hur många meritpoäng!

Sonny Crockett
Medlem

Registrerad: 2015-08-08

Re: Hur mycket pluggar ni per dag? Hur många meritpoäng!

.

Senast redigerat av Sonny Crockett (2016-12-05 17:26)

" People never change, they only get old "

shadowdance248
Medlem

Registrerad: 2014-11-11

Sonny Crockett skrev:

Jag pluggade inte särskilt mycket, fick 300 meritpoäng i högstadiet. Skulle förtjänat 10-15 extra poäng men vissa lärare är lite för snåla och har förhastade slutsatser kring vad man kan genom att kolla på vad man kunde i årskurs 6. Annars är jag nöjd med mina betyg, kom in på det gymnasiet jag ville med över 30 poängs marginal. Jag tror att du kan gå ut med bra betyg AbdullaMehdi bara du har ambitionen.

Med vänliga hälsningar,
Sonny Crockett.

Jag ska gråta, 327.5p för Naturvetenskap VRG. Ska ge järnet och hoppas för det bästa smile. Riktigt motiverad just nu.

Tomorrow, you wish you started yesterday.

FluxReaver
Medlem

Registrerad: 2015-11-17

Går nu på gymnasiet men i grundskolan pluggade jag relativt mycket. Gick i en studiemotiverad klass och vi hade ständigt mycket läxor, inlämningsuppgifter, prov m.m. Tror det blev ungefär 5-8h varje vardag och 3-6h under helgerna. Brukade "överarbeta" massa saker men det främjade mina betyg så jag e nöjd! Gick ut med 325p och går för tillfället på teknikprogrammet, dock tycker jag att jag förtjänade 7,5p - 10p mer, alltså 332.5 - 335 men men kunde ändå komma in vart jag ville! smile

• Forum
  •  » Grundskolan
  •  » Hur mycket pluggar ni per dag? Hur många meritpoäng!

Sidfot