Meddelande

Du befinner dig just nu på en äldre version av Pluggakuten, gamla.pluggakuten.se. Nya Pluggakuten lanserades den 6 februari 2017 och du finner forumet på www.pluggakuten.se.

På gamla.pluggakuten.se kan du fortfarande läsa frågorna och svaren som ställts, men du kan inte skapa ett nytt konto eller nya trådar. Nya frågor och nytt konto skapar du på det nya forumet, välkommen dit!

skaffa akvarium, hjälp!

bonespwr
Medlem

Registrerad: 2010-02-21

skaffa akvarium, hjälp!

hej alla smile

har länge funderat på att skaffa en ny köpt akvarium men har tyvärr inte hittat några affärer som säljer det  där jag bor. Har funderat på att köpa det via internet om jag hittar en schysst sida där jag hittar rätt storlek och sånt, nu har jag lagt en kvart på att goggla efter akvarium och det jag hittar är bara massa små akvarium som 40 cm beredd och 36 cm i höjd.Jag skulle gärna ha en större som är unge. en meter beredd och 40 cm högt.
Kan någon hjälpa mig, ni som har akvarium hemma, vart köpte ni de?smile

Extremt tacksam för svar:D

Senast redigerat av bonespwr (2010-05-14 06:29)

bonespwr
Medlem

Registrerad: 2010-02-21

Re: skaffa akvarium, hjälp!

någon snäll som vill hjälpa mig?smile

Obs:bor i en väldigt liten område där det knappt finns några butik att köpa ifrånsad, därför är att köpa
på nätet den enda alternativet. Och jag vill sååå gärna skaffa en akvarium så snälla hjälp!;(

Sidfot