Meddelande
Du befinner dig just nu på en äldre version av Pluggakuten, gamla.pluggakuten.se. Nya Pluggakuten lanserades den 6 februari 2017 och du finner forumet på www.pluggakuten.se.
På gamla.pluggakuten.se kan du fortfarande läsa frågorna och svaren som ställts, men du kan inte skapa ett nytt konto eller nya trådar. Nya frågor och nytt konto skapar du på det nya forumet, välkommen dit!
På gamla.pluggakuten.se kan du fortfarande läsa frågorna och svaren som ställts, men du kan inte skapa ett nytt konto eller nya trådar. Nya frågor och nytt konto skapar du på det nya forumet, välkommen dit!
Film klipp (kemi)
- Lillponken
- VIP-medlem
- Registrerad: 2008-01-27
Film klipp (kemi)
Nu är det så att jag inte riktigt kan hitta ett lämpligt & omfattande film klipp, där "kemi" finns (bortsett från explosioner) Jag vill alltså kunna hitta ett klipp, där man kan räkna så mycket som möjligt, på kemin i scenen dvs om det är möjligt eller inte och sedan kunna utföra en liknande laboration.
Det klipp som jag har i närvarande är en scen utifrån filmen "The Fight Club"
http://www.youtube.com/watch?v=qK5mwKh8SzQ. Jag tycker ändå att den täcker rätt så mycket, undrar om det skulle kunna finnas andra klipp som kanske täcker mer?
Nothing worth have it comes easy.