Meddelande

Du befinner dig just nu på en äldre version av Pluggakuten, gamla.pluggakuten.se. Nya Pluggakuten lanserades den 6 februari 2017 och du finner forumet på www.pluggakuten.se.

På gamla.pluggakuten.se kan du fortfarande läsa frågorna och svaren som ställts, men du kan inte skapa ett nytt konto eller nya trådar. Nya frågor och nytt konto skapar du på det nya forumet, välkommen dit!
  • Forum
  •  » Övriga ämnen
  •  » någon som vet vart man kan köpa en Toni&guy hår produkt någonstans?:0

någon som vet vart man kan köpa en Toni&guy hår produkt någonstans?:0

bonespwr
Medlem

Registrerad: 2010-02-21

någon som vet vart man kan köpa en Toni&guy hår produkt någonstans?:0

hej alla:)

ok, det här kanske låter dumt men jag undra om någon här i pluggakuten som vet var man kan köpa en hårprodukt, det är en balsam och företagit heter toni&guy, jag köpte flaskan sen ganska länge sen så jag kommer inte ihåg var jag köpte den ifrån. Produkten är jättebra för mitt hår och jag kan i prinsip inte leva utan den för håret ser så konstig ut då.Och nu har flaskan tagit slut och jag behöver köpa en ny men vet ej vart jag kan hitta prdukten:( har någon en idé om vart man kna köpa den eller så , skulle vara JÄTTE tacksam.
schysst:)
tacksam för svar:)

ps: har sökt på google om den men jag fattar ingenting från kartorna de belägger:(

REWDOLPH
Medlem

Registrerad: 2010-01-30

Re: någon som vet vart man kan köpa en Toni&guy hår produkt någonstans?:0

Lite konstigt att fråga här som du sa, men kolla i någon välsorterad frisörsalong. Har sett en del från bla. Toni&Guy på vissa hårfrissor jag varit på, lär inte vara så svårt att få tag i. Om du vet exakt vad produkten hette kanske du kan maila någon frissa och se om det finns?

micheliin
VIP-medlem

Registrerad: 2009-09-28

Stället verkar ligga här;

Götgatan 10 - Hornsgatan 3
118 46 Stockholm

Skicka inte PM som efterfrågar hjälp med uppgifter. Dessa kommer fullständigt ignoreras.

bonespwr
Medlem

aa, det kan jag göra, men jag har redan snackat med alla frisörer nära där jag bor och ingen hade judt den produkten:(, tänkte att någon här kanske andvänder såna hårprodukter eftersom de är ganska kända:)

Dummis
VIP-medlem

Registrerad: 2009-04-06

Aldrig hört talas om denna produkt men här kan du iallafall beställa ett par flaskor.
http://lyko.se/?cat_id=170&head_id= … 2AodAksdZQ

Varken dumt eller konstigt.

"Övriga ämnen -
Prata om vad du vill här "

"There was a tall man from Cornwall, who's length exceeded his bed, my body fits on it, but barely upon it, there's no room for my big CORNISH head"

http://www.youtube.com/watch?v=Rf8pj2_-rPQ

bonespwr
Medlem

oke, men jag är inte arton år eller har kreditkort just nu, så köpa via internet
alternativet funkar inte för mig.sad

sneagel
F.d. moderator

Registrerad: 2008-02-29

Be någon förälder?

bonespwr
Medlem

har en förälder som helst inte köper via internet:(, han har aldrig gjort det heller.

REWDOLPH
Medlem

Registrerad: 2010-01-30

Vet inte vart du bor, men googla upp alla frisörer där du bor och se om de har hemsida med produktlista? Lär gå snabbt om du nu bor på ett ställe där det finns få frisörer.

• Forum
  •  » Övriga ämnen
  •  » någon som vet vart man kan köpa en Toni&guy hår produkt någonstans?:0

Sidfot