Meddelande

Du befinner dig just nu på en äldre version av Pluggakuten, gamla.pluggakuten.se. Nya Pluggakuten lanserades den 6 februari 2017 och du finner forumet på www.pluggakuten.se.

På gamla.pluggakuten.se kan du fortfarande läsa frågorna och svaren som ställts, men du kan inte skapa ett nytt konto eller nya trådar. Nya frågor och nytt konto skapar du på det nya forumet, välkommen dit!

vinnare av melodifestivalen?:)

bonespwr
Medlem

Registrerad: 2010-02-21

vinnare av melodifestivalen?:)

hej alla:)

snart om unge. 6 dagar kommer det att vara final i globen i melodifestivalen. Jag är jätte glad och jag längtar varkligen till denna dagen, tänkte passa på att fråga vilka är era favoriter ev de som har gått till finalen?smile
många i min skola tycker att erik saadé ska vinna(på sätt och vis för att han är snygg) tycker de. Jag själv tycker att bidraget You´re out of my life av darin var bäst och förtjänar att representera sverige:)
vad tycker ni?

Senast redigerat av bonespwr (2010-03-08 15:29)

micheliin
VIP-medlem

Registrerad: 2009-09-28

Re: vinnare av melodifestivalen?:)

Tycker helt klart att Blue Man Group borde vinna!
Ja, jag inser att de inte är med i tävlingen. Men de är bättre än alla andra så...

Skicka inte PM som efterfrågar hjälp med uppgifter. Dessa kommer fullständigt ignoreras.

bonespwr
Medlem

hahah,ja, om de skulle vara med ja,big_smile

sneagel
F.d. moderator

Registrerad: 2008-02-29

Är inget fan av melodifestivalen, men min flickvän är det så jag är illa tvungen att sitta där på lördagarna (fick ett par mörka blickar av henne för ett par veckor sen när hennes pappa frågade om jag inte ville se på OS istället smile). Har sett två eller tre deltävlingar av de jag hörde tycker jag nog den där mörka tjejen som sjöng något om "sucker for love" var bäst. Fast hon kanske inte gick vidare?

bonespwr
Medlem

nää, pauline hette hon men hon komm inte vidare:(, hennes bidrag var ganske bra.
några andra favoriter:)?

Senast redigerat av bonespwr (2010-03-09 08:50)

sneagel
F.d. moderator

Jaha, det var ju tråkigt... Nja, så länge inte Pernilla Wahlgren vinner är jag nöjd.

oggih
F.d. moderator

Har sett två eller tre deltävlingar av de jag hörde tycker jag nog den där mörka tjejen som sjöng något om "sucker for love" var bäst. Fast hon kanske inte gick vidare?

Precis, hon var bäst (och dessutom kommer hon från Småland, precis som jag! tongue). Synd att hon inte gick vidare...

sneagel skrev:

Jaha, det var ju tråkigt... Nja, så länge inte Pernilla Wahlgren vinner är jag nöjd.

Vilket jag också håller med om!

Senast redigerat av oggih (2010-03-09 11:07)

Svarar inte på uppgiftsfrågor via PM.
Naturvetenskap.org, gratis information inom matematik, fysik, kemi och biologi.
För högstadie-/gymnasieelever: sommarforskning och vetenskapstävlingar.

Sveaa
Medlem

Registrerad: 2009-08-06

ANNA BERGENDALH tror jag kommer att vinna. Jag menar, hennes låt är verkligen superbra och hon är ju fantasktisk på att sjunga, så hon vinner gissar jag på. Jag tror att hon vinner allt. Till och med Eurovision. Manboy tycker också är okej, men det känns lite för mkt disney för mig. Men att en av Eric Saades dansare går i min paralellklass är lite roligt smile.

Men annars enkelt sagt tycker jag att: Pernilla: absolut INTE. Hört samma visa 10000 gånger innan... Ola: Tja, helt okej. Salem al fakir: I samma klass som Anna Bergendalh! Han är helt fantastisk. Skriver allt själv dessutom som är ett stort plus. Men Andreas och jessicas låtar somnar man bara till, urtrista! Verkligen...  Peter Jöback är väl också helt okej egentligen. Och Timotej.... Tja, dom är också helt okej.

Men enligt mig så står det mellan Anna Bergendalh och Salem al Fakir wink

Ingenting är omöjligt

Ekologisk
Medlem

Registrerad: 2009-05-02

Jag tycker att Eric Saade har en mycket bra låt och jag skulle inte bli förvånad om den vinner på lördag.

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about.
Be kind.
Always.

bonespwr
Medlem

ok, jätte kul att höra:D, vad tycker ni om darins bidrag " you´re out of my life" ?
är den ok, bra eller fantastisk:)?

oskarking
VIP-medlem

Registrerad: 2009-12-17

Ni får gärna läsa min blogg www.oskarplace.blogg.se där har jag skrivit hur jag tror det går

Sidfot