Meddelande
Du befinner dig just nu på en äldre version av Pluggakuten, gamla.pluggakuten.se. Nya Pluggakuten lanserades den 6 februari 2017 och du finner forumet på www.pluggakuten.se.
På gamla.pluggakuten.se kan du fortfarande läsa frågorna och svaren som ställts, men du kan inte skapa ett nytt konto eller nya trådar. Nya frågor och nytt konto skapar du på det nya forumet, välkommen dit!
På gamla.pluggakuten.se kan du fortfarande läsa frågorna och svaren som ställts, men du kan inte skapa ett nytt konto eller nya trådar. Nya frågor och nytt konto skapar du på det nya forumet, välkommen dit!
Mitt band...
- ina
- Medlem
- Registrerad: 2009-04-06
Mitt band...
Hej!
Var ett tag sedan jag var aktiv på det här fantastiska forumet nu, men jag har ett band o vi har precis varit inne i studion o spelat in vår första demo, så jag tänkte bara posta en länk, o hoppas att ni gillar vår musik (någon typ av melodisk metal)...
http://www.myspace.com/autumnneverendsjkpg
(Ibland laddas förresten inte sidan ordentligt utan man får trycka på uppdatera en gång :S...)
Ha de fint!
Senast redigerat av ina (2010-11-17 14:46)
One who asks a question is a fool for five minutes; one who does not ask a question remains a fool forever.