Meddelande
Du befinner dig just nu på en äldre version av Pluggakuten, gamla.pluggakuten.se. Nya Pluggakuten lanserades den 6 februari 2017 och du finner forumet på www.pluggakuten.se.
På gamla.pluggakuten.se kan du fortfarande läsa frågorna och svaren som ställts, men du kan inte skapa ett nytt konto eller nya trådar. Nya frågor och nytt konto skapar du på det nya forumet, välkommen dit!
På gamla.pluggakuten.se kan du fortfarande läsa frågorna och svaren som ställts, men du kan inte skapa ett nytt konto eller nya trådar. Nya frågor och nytt konto skapar du på det nya forumet, välkommen dit!
Vad vill alla bli för något?
- Läkaren
- Medlem
- Registrerad: 2009-11-02
Vad vill alla bli för något?
Jag behöver inte tillägga något - intelligent.
Nej, jag syftade på yrke. ![]()
Senast redigerat av Läkaren (2010-02-22 15:17)
Natur Natur 2:an i Gymnasiet
- micheliin
- VIP-medlem
- Registrerad: 2009-09-28
Re: Vad vill alla bli för något?
Statist skulle inte vara helt fel.
Skicka inte PM som efterfrågar hjälp med uppgifter. Dessa kommer fullständigt ignoreras.
- sneagel
- F.d. moderator
- Registrerad: 2008-02-29
micheliin skrev:
Statist skulle inte vara helt fel.
Är beredd att hålla med.
- Jumana
- Medlem
- Registrerad: 2010-03-08
Jag tänker bli läkare, eller kanske tandläkare fast jag tycker om att jobba med datorer och gener.. (olika grejer på en gång va?) ![]()
Miaaao!
- 9301ekli
- Medlem
- Registrerad: 2009-11-21
Veterinär är drömyrket för tillfället... Men iallafall något med bio/fy/ma och gärna med djur.
- saltkrakan
- Moderator
- Registrerad: 2010-02-02
Vet faktiskt inte riktigt... men är rätt så säker på att jag kommer att gå någon civilingenjörslinje, någon bred som t eller e.