Meddelande

Du befinner dig just nu på en äldre version av Pluggakuten, gamla.pluggakuten.se. Nya Pluggakuten lanserades den 6 februari 2017 och du finner forumet på www.pluggakuten.se.

På gamla.pluggakuten.se kan du fortfarande läsa frågorna och svaren som ställts, men du kan inte skapa ett nytt konto eller nya trådar. Är du redan medlem kan du däremot fortfarande logga in och svara i befintliga trådar. Nya frågor och nytt konto skapar du på det nya forumet, välkommen dit!

Ser det illa ut att bo hemma när man är 30 år?

Anu
Medlem

Registrerad: 2011-03-02

Ser det illa ut att bo hemma när man är 30 år?

Även ifall man inte är klar med sin examen och inväntar den? Eller borde man ha blivit klar då?

bonzoleum
Medlem

Registrerad: 2016-06-06

Re: Ser det illa ut att bo hemma när man är 30 år?

Ja, det ser ganska illa ut. Enligt mig går smärtgränsen någonstans kring 22 - 24 år.

Anu
Medlem

Registrerad: 2011-03-02

bonzoleum skrev:

Ja, det ser ganska illa ut. Enligt mig går smärtgränsen någonstans kring 22 - 24 år.

Jag är 25 men pluggar

Smaragdalena
Medlem

Registrerad: 2012-02-02

Hoppas mina barn flyttar hemifrån innan de blivit 30. Så länge de pluggar får de bo kvar...

SeriousSquid
Medlem

Registrerad: 2010-05-17

Du är vuxen vilket betyder att du får bestämma själv hur du vill leva (i samråd med de du bor med förstås).

Senast redigerat av SeriousSquid (2016-11-13 22:43)

"...a result is trivial if: (a) it follows from the underlying definitions without any trickery or ingenuity and (b) a written specification of how it follows runs the danger of suggesting that it is nontrivial."

Tarrega
Medlem

Registrerad: 2012-09-26

Ser illa ut för vem? Det viktigaste är väl hur du själv ser på saken? Kommer din självrespekt och självkänsla minska om du inte klipper navelsträngen och flyttar hemifrån eller kommer den inte att påverkas?

Smaragdalena
Medlem

Registrerad: 2012-02-02

Om du menar med tanke på dina kommande arbetsgivare, så kommer de troligen inte att fråga om du fortfarande bor hemma hos mamma, och det står ju inte direkt utskrivet i din adress!

Sidfot