Meddelande

Du befinner dig just nu på en äldre version av Pluggakuten, gamla.pluggakuten.se. Nya Pluggakuten lanserades den 6 februari 2017 och du finner forumet på www.pluggakuten.se.

På gamla.pluggakuten.se kan du fortfarande läsa frågorna och svaren som ställts, men du kan inte skapa ett nytt konto eller nya trådar. Nya frågor och nytt konto skapar du på det nya forumet, välkommen dit!

hur göra grupp man är med i inte syns på tidslinje (FB)

bonespwr
Medlem

Registrerad: 2010-02-21

hur göra grupp man är med i inte syns på tidslinje (FB)

Hej!

jo det är så att jag hamnat i ett dilemma, jag är med i en grupp på fb som är öppen och på så sätt synlig för andra som inte är medlemmar att se innehåll och inlägg. Nu till problemet, jag har profil som inte är "öppen", alltså har jag varken vänner eller foto på min tidslinje för andra att se när random folk klickar på min profil, men den här öppna gruppen syns på min profilsida då, detta stör jag mig på. Jag är en privat person och vill inte att folk som inte är vän med mig ska veta vilka grupper jag är med i. Undrar därför om det fins något sätt att det inte ska synas på min annars privata profil, att jag är med i den gruppen? jag är inte admin för den gruppen så jag kan inte ändra den till "sluten" istället för öppen. För mig är det självklart att sån info inte ska synas om man vill ha en privat profil/tidslinje.

Super tacksam för svar!

Sidfot